DOI: https://doi.org/10.31500/1992-5514.13.2017.134563
Традиції «неофольклоризму» у творчому доробку Миколи Писанка
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Afanasiev V. A. Ukrainske radianske mystetstvo 1960–1980 kh rokiv [Afanasiev V. Ukrainian Soviet art from the 1960s through 1980s]. Kyiv: Mystetstvo, 1984. S. 19.
Borodina E. Hudojnik s chudinkoi [Borodina E. A bit odd artist] // Krymskie izvestiia [Crimean news]. 2011. 12 ianv. S. 5.
Budzynskyi V. Spohady pro dyvosvit M. Pysanka [Budzynskyi V. Memoirs about the inner world of M. Pysanko] // Tramontan: almanakh [Tramontan: An almanac]. Symferopol, 2008. S. 65–66.
Demianova N. O. Dynamika rozvytku etnostylistychnoi linii v zhyvopysi Ukrainy [Demianova N. Development dynamics of the etchnic-social line of the fine art of Ukraine] // Aktualni pytannia suchasnoi nauky: materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 16–17 travnia 2014 r., m. Kyiv [Actual isues of contemporary science: Proceeding of the International scientific and practical conference, May 16–17, 2014, Kyiv]. Kherson: Vydavnychyi dim «Helvetyka», 2014. S. 5.
Demianova N. Symvolika obraziv v ukrainskomu zhyvopysi [Demianova N. Symbolics of images in Ukrainian fine art] // Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky [Scientific Herald of the Lesya Ukrainks Eastern European National University]. Lutsk: SNU im. Lesi Ukrainky, 2013. No. 27. S. 154.
Zelenski V. V. Bazovy kurs analitichesko psihologii [Zelenski V. Basics of analytical psyhology]. Moskva: Kogito-Centr, 2004. S. 98.
Ivanov G. Portret uchitelia v interere vremeni [Ivanov G. Portrait of the Teacher in the interior of time] // Priazovskaia pravda [The truth of Pryazovya region]. 2005. 10 okt.
Kolcheva E. M. Etnofuturizm kak iavlenie kultury: monografiia [Kolcheva E. Enthnic futurismas a phenomenon of culture: A monograph]. Yoshkar-Ola: GOUVPO «Mariski gosudarstvenny universitet», 2008. S. 90.
Lishchynska O. I. Neofolkloryzm yak ideia suchasnoi ukrainskoi khudozhnoi kultury [Lishchynska O. Neofolklorism as an idea of contemporary Ukrainian artistic culture] // Hileia: naukovyi visnyk [Hileya: Scientific herald] / hol. red. V. M. Vashkevych. Kyiv: VIR UAN, 2012. Vyp. 65 (No. 10). S. 390.
Maliavka A. A. Iazyk izobrazitelnogo iskusstva N. N. Pisanko [Maliavka A. Language of the visual art of N. Pisanko]. Melitopol: Izdatelski dom MGT, 2008. S. 9.
Nehviadovich L. I. Etnicheskie tradicii kak istochnik formoobrazovaniia v iskusstve [Nehviadovich L. Ethnical traditions as a source of form diversity in art] // Izvestiia Altaskogo gosudarstvennogo universiteta. Filologiia i iskusstvovedenie [Proceedings of the Altai State University. Philology and art studies]. Barnaul: Izdatelstvo AGU, 2011. No. 1–2. S. 184.
Petrova O. N. Zametki o kategoriiah «prekrasnogo» i «bezobraznogo» v hudojestvenno praktike Ukrainy [Petrova O. Notes on the categories of beautiful and disgusting in the art practice] // V diapazone gumanitarnogo znaniia. Seriia «Mysliteli» [Within the range of humanities. «Thinkers» series]. Sankt-Peterburg: Sankt-Peterburgskoe filosofskoe obscestvo, 2001. No. 4. C. 401.
Pihulia V. M. Hudojnik Nikola Nikolaevich Pisanko (lichnye vospominaniia) [Pihulia V. Nikolai Pisanko. an artist (personal recollections)] // Genichesk i genichane [Genichesk city and its dwellers]. [B. m.], 1997. S. 115–123.
Skliarenko H. M. Ukrainske mystetstvo druhoi polovyny XX stolittia: rehionalni problemy ta zahalnyi kontekst [Skliarenko H. Ukrainian art of the second half of the 20th century: regional issues and general context] // Studii mystetstvoznavchi [Art studies papers]. 2009. No. 1. S. 67–78.
Stepanskaia T. M. Iskusstvovedenie: Ucheb. posobie dlia stud. fakulteta iskusstv [Stepanskaia T. Art studies: A study guide]. Barnaul: Izdatelstvo Altaskogo gos. un-ta, 1998. S. 123.
Fedoruk O. K. Peretyn znaku: Vybrani mystetstvoznavchi statti: U 3 kn. [Fedoruk O. Inter section of a sign: Selected art studies papers: In 3 volumes] / IPSM AMU. Kyiv: Vydavnychyi dim A+S, 2006. Kn. 1: Istoriia ta teoriia mystetstva. Postati. Narodna tvorchist [Part 1: History and the ory of art. Figures. Folk art]. 260 s.
Khudozhnyky Khersonshchyny [Artists of the Kherson region] / avt.-upor. V. H. Chupryna. Kherson: Naddniprianochka, 2002. S. 100.
Iung K. G. Arhetip i simvol [ Jung C. G. Archetype and symbol]. Moskva: Renessans, 1991. S. 203.
Iung K. G. Struktura psihiki i arhetipy [ Jung C. G. Structure of the Psyche and archetypes]. Sankt-Peterburg: Akademicheski proekt, 2007. 304 s.
Пристатейна бібліографія ДСТУ
Афанасьєв В. А. Українське радянське мистецтво 1960–1980‐х років. Київ: Мистецтво, 1984. С. 19.
Бородина Е. Художник с чудинкой // Крымские известия. 2011. 12 янв. С. 5.
Будзинський В. Спогади про дивосвіт М. Писанка // Трамонтан: альманах. Симферополь, 2008. С. 65–66.
Дем’янова Н. О. Динаміка розвитку етностилістичної лінії в живописі України // Актуальні питання сучасної науки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 16–17 травня 2014 р., м. Київ. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2014. С. 5.
Дем’янова Н. Символіка образів в українському живописі // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2013. No 27. С. 154.
Зеленский В. В. Базовый курс аналитической психологии. Москва: Когито-Центр, 2004. С. 98.
Иванов Г. Портрет учителя в интерьере времени // Приазовская правда. 2005. 10 окт.
Колчева Э. М. Этнофутуризм как явление культуры: монография. Йошкар-Ола: ГОУВПО «Марийский государственный университет», 2008. С. 90.
Ліщинська О. І. Неофольклоризм як ідея сучасної української художньої культури // Гілея: науковий вісник / гол. ред. В. М. Вашкевич. Київ: ВІР УАН, 2012. Вип. 65 (No 10). С. 390.
Малявка А. А. Язык изобразительного искусства Н. Н. Писанко. Мелитополь: Издательский дом МГТ, 2008. С. 9.
Нехвядович Л. И. Этнические традиции как источник формообразования в искусстве // Известия Алтайского государственного университета. Филология и искусствоведение. Барнаул: Издательство АГУ, 2011. No 1–2. С. 184.
Петрова О. Н. Заметки о категориях «прекрасного» и «безобразного» в художественной практике Украины // В диапазоне гуманитарного знания. Серия «Мыслители». Санкт-Петербург: Санкт-Петербургское философское общество, 2001. No 4. C. 401.
Пихуля В. М. Художник Николай Николаевич Писанко (личные воспоминания) // Геническ и геничане. [Б. м.], 1997. С. 115–123.
Скляренко Г. М. Українське мистецтво другої половини ХХ століття: регіональні проблеми та загальний контекст // Студії мистецтвознавчі. 2009. No 1. С. 67–78.
Степанская Т. М. Искусствоведение: Учеб. пособие для студ. факультета искусств. Барнаул: Издательство Алтайского гос. ун-та, 1998. С. 123.
Федорук О. К. Перетин знаку: Вибрані мистецтвознавчі статті: У 3 кн. / ІПСМ АМУ. Київ: Видавничий дім А+С, 2006. Кн. 1: Історія та теорія мистецтва. Постаті. Народна творчість. 260 с.
Художники Херсонщини / авт.-упор. В. Г. Чуприна. Херсон: Наддніпряночка, 2002. С. 100.
Юнг К. Г. Архетип и символ. Москва: Ренессанс, 1991. С. 203.
Юнг К. Г. Структура психики и архетипы. Санкт-Петербург: Академический проект, 2007. 304 с.
Copyright (c) 2020 Ольга Гуляєва

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.