Я не малюю, не знімаю, не стежу за фігурою
DOI:
https://doi.org/10.31500/1992-5514.15(1).2019.168970Ключові слова:
реальність, існування, мистецтво, літургія, надприроднеАнотація
Текст є авторським коментарем до живописних та відеоробіт. Описані твори об’єднує проблема реального існування і можливості мистецтва у цій сфері. Розглянуто проблему відношення між мистецтвом та релігійною свідомістю. У тексті висловлено скептичне ставлення щодо ідеї автономії мистецтва. Досліджені мистецькі практики вказують на важливість бодай часткового занурення людини в реальність іншу, ніж природну.
Посилання
Bułgakow S.: Prawosławie, Orthdruk, Białystok, 1992
Evdokimov P.: Sztuka ikony – teologia piękna, Wydawnictwo Księży Marianów, Warszawa 1999
Stoichita V.: Ustanowienie obrazu, Słowo/obraz terytoria, Gdańsk, 2011
Szestow L.: Ateny i Jerozolima, Znak, Kraków, 1993.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Адам Моленда
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.